Escola de Salut Natural
XXX
XXX
Alguns dels nostres clients:
Introducció a la botànica remeiera:
Ús de plantes silvestres aplicades a la salut
Objectius de la formació:
El curs donarà els coneixements bàsics sobre l’ús de les plantes silvestres que es poden trobar en diferents entorns naturals d’Europa i la seva aplicació a la salut.
El curs està orientat a que els participants puguin disposar dels coneixements fonamentals relacionats amb el món de les plantes silvestres i la seva relació amb diferents ambients i climes del continent Europeo.
Poder entendre la relació entre els ingredients silvestres i el seu entorn: la seva adaptació, les seves característiques originals com productors de principis actius, com garantir la seguretat en el seu ús, parts útils, la seva classificació botànica, la composició química i les seves diferents aplicacions com a plantes remeieres des de les més tradicionals a les contemporànies, així com des de la seva recol·lecció a la conservació.
Finalment, els alumnes aprendran a distingir les principals famílies -i les espècies més conegudes- de plantes que es poden trobar en el seu entorn immediat de manera planera i aplicada a l’àmbit sa la salut.
El curs busca oferir un coneixement teòric i alhora molt aplicable a en l’ús de plantes silvestres amb finalitats remeieres i per generar benestar, que es poden trobar en l’actualitat.
Adreçat principalment a: terapeutes diversos relacionats amb l’ús de productes naturals, facultatius, infermeres, naturòpates, emprenedors que treballin amb la salut.
Durada: 1 a 3 dies
Salut i Natura:
Beneficis de la natura per la salut integral
Objectius de la formació:
Formació teòric-pràctica orientada a comprendre com la relació conscient amb la natura pot esdevenir una font de salut integral. El curs combina fonaments teòrics amb experiències vivencials i pràctiques aplicables a la vida quotidiana.
Durada: 1 dia
